کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینتل به جای انویدیا از سال ۲۰۱۷ با ای‌ ام‌ دی همکاری می‌کند

کمپانی اینتل طی یک قرارداد ۱.۵ میلیارد دلاری، از سال ۲۰۱۱ تا امروز برای تولید تراشه‌های گرافیکی با انویدیا همکاری می‌کند. اما بلومبرگ گزارش کرده با پایان این قرارداد، ای‌ام‌دی جایگزین انویدیا خواهد شد.


اینتل به جای انویدیا از سال ۲۰۱۷ با ای‌ ام‌ دی همکاری می‌کند

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛سال ۲۰۱۱، اینتل و انویدیا قرارداد همکاری به مبلغ ۱.۵ میلیارد دلار امضا کردند. اما از آن زمان تا امروز بارها و بارها هر دو کمپانی به دلیل ادعای نقض پتنت‌های ثبت شده از سوی شرکت دیگر در دادگاه حاضر شده‌اند و به نظر می‌رسد این توافقنامه رنگ واقعی خود را از دست داده است. طی ۵ سال گذشته انویدیا مجوز تولید تراشه‌های گرافیکی را برای پردازنده‌های اینتل داشته است.

اما بلومبرگ مدعی شده با پایان یافتن این قرارداد در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ میلادی (۲۷ اسفند ۹۵)، ای‌ام‌دی جایگزین انویدیا خواهد شد (البته این گزارش به شکل عجیبی روی سایت بلومبرگ موجود نیست که می‌تواند موضوع شایعه بودن آن را قوت بخشد.)

اما در صورت رخ دادن توافق جدید، حاصل کار برای مشتریان چگونه خواهد بود؟ بالقوه تفاوت زیادی نخواهد داشت. قرارداد فعلی اینتل با انویدیا، هیچ گاه باعث نشد تکنولوژی‌های انحصاری انویدیا روی پردازنده‌ی اینتل دیده شود. در بهترین حالت، مهمترین نتیجه همکاری اینتل و انویدیا این است که هر دو کمپانی وقت و انرژی خود را صرف متهم کردن یکدیگر و حضور در دادگاه نمی‌کنند.

از طرفی اخیرا رابطه‌ی اینتل و ای‌ام‌دی خیلی خوب شده است. هر دو کمپانی روی سیستم گرافیکی Razer Core که به صورت داک گرافیکی جداگانه فروخته می‌شود، با یکدیگر همکاری نزدیکی دارند. این داک از طریق رابط تاندربولت ۳ به لپ‌تاپ‌ها و سیستم‌های دسکتاپ متصل می‌شود. همچنین اینتل در جریان کنفرانس خبری خود به منظور نشان دادن عملکرد این داک روی مینی کامپیوتر Skull Canyon NUC، از کارت‌های گرافیکی ای‌ام‌دی استفاده کرد. همان‌طور که اکستریم‌تک اشاره کرده، اینتل در آینده به جای فناوری G-Sync انویدیا از استاندارد FreeSync ای‌ام‌دی پشتیبانی خواهد کرد.

ضمن اینکه باید اشاره کنیم اخیرا ای‌ام‌دی بخش تجارت تراشه‌های گرافیکی خود را به گروهی جداگانه تقسیم کرده که تمام قسمت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و جهت‌گیری‌های فکری را پوشش می‌دهد. به نظر می‌رسد ای‌ام‌دی قصد دارد به طور مستقیم با کمپانی‌های دیگر همکاری کرده و از نوآوری‌های گرافیکی خود در تراشه‌های تولید شده توسط شرکت‌هایی چون اینتل بهره بگیرد.

یکپارچه‌سازی تجربه‌ی ای‌ام‌دی در بخش پردازنده و پردازنده‌ی گرافیکی و همکاری این کمپانی با اینتل می‌تواند به یکه تازی مینی کامپیوترهای اینتل منجر شود. با اینکه در حال حاضر همه چیز در حد شایعه است، ولی اگر این موضوع روزی محقق شود، خیلی با همکاری اینتل و انویدیا تفاوتی نخواهد داشت و تنها به نظر می‌رسد شرایط میان اینتل و ای‌ام‌دی مطلوب‌تر خواهد بود.




نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31151 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/09 تعداد مشاهده: 1662
سافت گذر